Truppledarmöte med god nyttig fika😀

Idag var det dags för möte med Truppledarna - mötet var hemma hos oss! Hampus jobbade o kunde inte vara med o Henke "rymde hemifrĂ„n" ... Jag bakade nyttiga scones och Evelina bakade nyttig kladdkaka - bĂ„da vĂ€ldigt lĂ€ttbakade och goda - premiĂ€r för bĂ„da recepten😊! IstĂ€llet för grĂ€dde ( som jag glömt köpa) sĂ„ vispade vi kesella med vaniljpulver i och sĂ„ hallon vid sidan om för den som ville ha det! 

Mötet gick bra o vi fick mycket fixat😊! 

För övrigt idag sĂ„ har det varit stĂ€d o plock... Upp med julsakerna pĂ„ vinden och lite sĂ„nt! 

IgĂ„r em var vi bjudna pĂ„ middag hos mamma o pappa. Det blev supergod mat; kalkonfilĂ©, hasselbackspotatis och sĂ„s o lite grönsaker! Mmmm vad gott!! Sen hade hon gjort nĂ„n god hallonmousse till dessert!! MĂ€tta o glada😋😀! 

Imorgon Ă€r det visst mĂ„ndag igen - eller torsdag... Eller ... Lite förvirrad Ă€r man om dagarna! Jag vet i alla fall att jag ska jobbaâœ‹đŸŒ!! 

God fortsÀttning :)

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Mums & mums!

2016-01-16 @ 19:44:30
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0