Tack Blekingeflyg o Ă€lskade Susanne💖

I november eller nĂ„t sĂ„ vann min kĂ€ra dotter Susanne en resa av Blekingeflyg... Det var en resa tur o retur till UmeĂ„ inklusive en hotellövernattning ! Hennes "motivering" var att JAG skulle fĂ„ hĂ€lsa pĂ„ min gamla kompis Marike o hennes familj som bor i Dorotea ( ca 20 mil frĂ„n UmeĂ„)! Och - nu var helgen hĂ€r som vi lyckats fĂ„ ihop med allas tider! 

Vi hade bokat natten mellan lördag o söndag i UmeĂ„ och sĂ„ la vi till en natt hos Marike m familj i Dorotea! Meja o Juno bokade vi till, kĂ€nde att jag visste att de gĂ€rna ville trĂ€ffa dem ocksĂ„ och det var ju Susanne med rĂ€tt sĂ€ker pĂ„đŸ’–! 

I fredags Ă„kte vi - 6,45 skulle flyget gĂ„ frĂ„n Kallinge... Det blev lite sent pga att det var lite kallt o tog lite extra tid för motorerna att bli varma! Pga det sĂ„ blev det vĂ€ldigt tajt dĂ„ vi skulle byta flyg pĂ„ Bromma - vi sprang som tusan, dĂ„ vĂ„rt flyg landade 15 min innan nĂ€sta flyg skulle gĂ„- och dĂ„ skulle vi fram till gaten med... Men vi hann och kunde andas ut:)! 

Framme i UmeĂ„ sĂ„ vĂ€ntade taxin pĂ„ oss, som skulle ta oss till busstationen ! DĂ€r hade vi till o med 15 min över efter att vi köpt biljett till bussen! 

Bussen frĂ„n UmeĂ„ till Dorotea tog 3,5 timmar och det gick riktigt bra att Ă„ka! Juno somnade i mitt knĂ€ och sov i ca 2,5 timmar! Vi andra slumrade ocksĂ„ till mellan varven😊! 

Peder hĂ€mtade oss vid bussen och sĂ„ var det bara nĂ„gra minuter tills vi var hos dem😀!! TĂ€nk - Ă€ntligen!!!! Det Ă€r nĂ„gra Ă„r sen vi sĂ„gs - sĂ„ det var SÅÅ otroligt kul att kunna hĂ€lsa pĂ„! BerĂ€ttar om dagarna imorgon - nu ska jag kolla klart pĂ„ filmen med "Clintan"! 









Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

<3 Tack sjÀlv för supertrevliga dagar!

2016-02-06 @ 16:56:17
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0