Ronneby Brunn o Spa!

Då var det trettonafton och Henkes 45-årspresent skulle nyttjas! Jag o barnen gav honom Spa med övernattning o 3-rätters middag - han fyllde den 21/12 och då är det alltid svårt för oss att fira😀! 

Vi åkte hemifrån vid 13,30 och på vägen till Brunnen så åkte vi via "Contan" - alltså konditori Continental, där jag tänkte vi skulle köpa varsin semla! Brukade köpa fika där "förr i världen" då pappa o mamma hade affären precis mittemot... Alltså Fyrklövern😀! 

Tyvärr så var semlorna slut, så vi tog 2 andra o delade på då vi checkat in på rummet😋! 

Kollade sen på lite sprint i Tour de Ski och det gick både bra o dåligt för våra svenska åkare👍🏻😊😢!! 

Sen blev det bad, spa, bastu o avkoppling! Man blev lagom trött av det;)! För säkerhets skull så tog jag sen 1/2 timme på spikmattan med innan dusch o middag! I detta paket ingick även en 3-rätters middag, så vi begav oss till restaurangen! 

Menyn lät god, fast jag är inte så förtjust i gravad lax, så jag bad att få byta och skulle då istället få nötpastrami med persiljesås. Såååå gott!! Maten som var fläskfilé med potatiskaka o örtsås ( jag gillar inte svamp heller...) var också underbart god och även desserten😋!!! 10 poäng av 10 - vi var väldigt positivt överraskade båda två✋🏼!! Fantastiskt trevlig servitris med✋🏼👍🏻!! 

Nu kollar jag ( för vilken gång i ordningen vet jag inte...) på Notting Hill och Henke sover som en sten - det tar på krafterna att vara 45😂😂😂!! Denna filmen är ju bara helt underbar - spelar ingen roll hur många ggr man ser den😍! 

Imorgon blir det frukost och lite bad innan våra spa-behandlingar kl 12! Sen raka vägen hem😮! 

Godnatt
 " When you say nothing at all"🎶🎶









Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Såg ju hur trevligt ut som helst! =)

2016-01-18 @ 09:26:01
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0