Hot Stone massage och En man som heter Ove...

Det blev sovmorgon ända tills 9,28 idag - trodde knappt mina ögon då jag kollade klockan! Så det var till att hoppa upp och sen gå o äta av den fina, goda frukostbuffén😋! Väldigt goda bröd o frallor var det, riktigt surdegs tror jag nog... Mycket annat gott också - vi åt så vi höll oss mätta länge😊! Efter frukost kollade vi lite slalom och sen tänkte vi åka till Maxi Ronneby på lite studiebesök ( jag har inte varit där på många år...), innan vi skulle på våra massager.. 
Men då jag checkat ut o kom ut till Henke vid bilen så hade han dragit ut hundbur o allt ur bagagen o jag undrade såklart vad han pysslade med ?! Jo det var punktering på ena bakdäcket😢! Så han rotade fram det där reparationsgrejset... Sprayade in "massa" för att täta o så luft... Det höll!! Däremot struntade vi i studiebesöket, då vi kände att det var bäst att köra så lite som var nödvändigt! 
Vi gick in på spaet och bytte om o så satt vi där o väntade på vår behandling! Träffade Elina, som har jobbat hos oss😊! 
Jag var då på Hot Stone massage- premiär för mig! Underbart härligt, varmt o avkopplande- slumrade till flera ggr😴😀!! Kände mig som en ny människa sen! Det gjorde Henke med efter sin scrub o massage✋🏼! 

Bilen eller rättare sagt luften klarade sig hem också - tack o lov!! 

Ikväll har vi varit på bio "En man som heter Ove" - helt underbar film med både sorg o glädje! Och Rolf Lassgård - underbar skådespelare!!! 
På vägen dit så var vi uppom Helena o Håkan för att gratta Helena som blev 60 i måndags - hade hittat en perfekt present till henne 😊🎁!! Hon blev jätteglad o överraskad😮😘! 
Nu kollar vi lite Hunger Games - första filmen. 


Må väl o ta hand om er💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0