2016 är här ...

Jisses vad 2015 sprang iväg snabbt... Hoppas att detta kommande år kommer att gå liite saktare!! 
Har börjat denna första dag med att ta det ganska lugnt - förutom ett spinningpass på Friskis & Svettis - jag fick ett halvårskort där i julklapp av min snälla man! Det var 55 min pulspass och det var Cissi som hade passet! Härligt men lite jobbigt ... Men jag lär behöva några såna pass om jag ska klara av Vätternrundan... 

Imorgon är det inventering så det blir en tidig lördagmorgon. Ska kolla klart på Agnetas Nyårskarameller nu och sen blir det nog sängen 😴😴! 

Happy New Year😊😊🎉🎉!! 




Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Heja bloggandet 2016! =)

2016-01-14 @ 16:05:43
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0