Regn, sött o salt:)

Åååh vad det regnade imorse då:(! Blev så trött på det! Och jäklar i fanken vilken TRÄNINGSVÄRK då... Det måste va en väldig massa muskler jag har i kroppen!!
För att inte bara sitta o deppa ihop så tog jag, min vän Julia och Evelina en tripp till Kristianopel efter ett tips från en facebookvän:))! Hon tipsade om cafe' Sött o salt där och jag har aldrig varit där så varför inte?! Det slutade regna dessutom så det blev riktigt härligt... Vi gick en sväng på muren därute, shoppade lite i den lilla affären och åt lunch/fika på cafe'et:)! Jag köpte en plånbok som var såå fin - jag fastnade för den direkt!! Den var så mjuk o go med:)! Bild kan komma senare:)!
Sen har det blivit lite kortspel, rensning av blommor, dammsugning, tvätt av golv m.m. Så dagen blev inte såå dum ändå - och semestern börjar ju först i morgon:)!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Det där caféet får man prova någon gång när man får äta sött! :)

2013-07-02 @ 20:02:20
URL: http://nillaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0