Overklig eftermiddag...

Efter jobbet idag så ringde jag Hampus för att kolla hur det gick på lägret... Han lät konstig i telefonen , men så hörde jag att det var Philip - kompisen. Jag bad att få prata med Hampus men då sa Phille " har du inte hört vad som hänt"?! Han har skadat sig o är på akuten o ska sy o gipsa!" Jovisst sa jag och var helt säker på att han drev med mig... Dessvärre gjorde han inte det o plötsligt kändes allt som om det inte hände - innan jag fick nån klarhet i vad som hänt...

För att göra en lång historia kort så var det i gymet på klubben som han skadade sig - ren otur:(! Han skulle lägga tillbaka en hantel, slant och fick fingret emellan:(! Fick en stor glipa men trodde inte det var så farligt, men eftersom det kändes lite konstigt så körde Cissi ut honom till akuten ! Där blev det undersökning o röntgen o dessvärre så var fingret av:((! Läkaren sa att det var "bättre" än att det var en spricka för det läker bättre då! Men det blev tre stygn o så gipsskena i fyra veckor!

Det kunde inte ha hänt vid en sämre tidpunkt än nu:(! Stackaren - han skulle på SM i kanot om 3,5 veckor och har verkligen tränat såå flitigt inför detta... Och imorgon skulle han kört upp på mopeden... O så skulle han ju jobba med Leijon o simskola o allt i sommar! Jag lider så med honom o önskar att jag kunde bytt med honom....
Det som är skönt är att han ändå tar det så bra - var lite " orolig" för det! Men visst tycker han att det är tråkigt o kunde hänt när som helst utom nu:(!

Ja man ser - man ska inte planera för mycket....

Hoppas nu att han kan sova ordentligt <3! Kan nog kännas lite några dagar...

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0