Fredag - men inte en vanlig fredag...

Nej precis - utan fredan när jag jobbat sista dagen innan semestern! Känns rätt bra, speciellt med tanke på att jag lämnade det med gott samvete - hann det jag ville hinna:)!

Åt frukost med mina kära barn ( de två hemmaboende) och körde sen Hampus till Långö, då han skulle åka med kompisarna till Lilla Edet på tävling! Kul att han åker med o stöttar dem fastän att han själv inte nu kan tävla...

Eve o jag åkte lite senare ut till mina föräldrar o fikade lite o satt o kollade på alla skärgårdsbåtar o allt... Mysigt:)

Ikväll efter middagen så åkte vi upp till de små älsklingarna o hälsade på en stund! Det blir inte att man träffar dem lika ofta nu när Susanne jobbar i sommar... Det är alltid lika kul o de blir så glada när man kommer dit:)! Tack för kaffe o glass:)!

Nu är det relax i uterummet o försöka fatta att man har semester!! Imorrn bitti blir det cvc-träning:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0