Cobraträning, städning och regn...

Japp - morgonen började med träning tillsammans med massor av andra människor! Det var "fast and furious" idag och det innebär snabbt tempo... Ooops! Hade missat detta- men hängde med rätt bra i alla fall:)! Det har känts mer o mer i kroppen under dagen o hur det kommer att kännas i morgon funderar jag inte på förrän vi är där... Jag är ju sån där också att jag inte ger mig utan vill hänga med som det ska va:)! Och det gick bra men sista 2 varven var man inte tuff - då kände man av det i de gamla benen;)!! Kuul var det i alla fall:))

Har sen strukit o städat inne, då det varit halvdant väder... Skönt att ha det gjort lite riktigt:)! OM det blir sol o värme sen...

Det har spöregnat vid ett par tillfällen, men nu e det fint. Vi har spelat lite kort- jag, Henke o Evelina! Hampus kommer imorgon kväll!

Vi säger väl så;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0