Bullbak, handling o kvällsbesök:)

Det blev en riktig sovmorgon idag - sov ända tills kl 9!! Grötfrukost, handlingslista och så gav jag mig iväg, tillsammans med Evelina o Hampus! Handling på Maxi ( dyrt att ha med barnen o handla...;)). En tur till Hemmakväll o hyrde/ köpte ett par filmer! Jag hyrde "en oväntad vänskap" och den där med Kilimanjaro- glömt vad den heter... Det var i alla fall lite filmväder idag ( fast vi har inte kollat nåra filmer än). Åkte sen förbi (o stannade till) klubben -Eskimå- då Hampus skulle hämta lite grejer han hade kvar o så ville han såklart prata lite med kompisarna...
Väl hemma igen så packade jag upp lite o sen blev det bullbak:)! Det blev 81 bullar med kanel, nutella och vanilj (alltså inte alla fyllningarna i samma bullar)! Luktar så gott:)!

Efter middagen ( lax med lite potatis o sånt), så kom Stiffe ( brorsan) o Julia! Stiffe skulle hjälpa oss med lite små el/kabel/ datorfixgrejer:)! Han e bra på sånt han!! Tack tack!!
Vilken tur att jag hade nybakta bullar att bjuda på!!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Goa bullar ser det ut att vara.... :)

2013-07-02 @ 20:06:41
URL: http://nillaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0