Massage och fotvård!!! Mjukare kropp!

Började dagen med lite småplock och sen gav jag mig till stan för lite fotvård på Lavendelns Minispa:)! Åh vilka fina fötter jag har nu! Lite prat med såklart ...

Några små ärenden uträttades med när jag ändå var där... Det var kallt men såå fint o ljust!

Senare blev det dags för ett besök hos Gertrud - massören! Och vet ni vad??! Otroligt nog så hade det redan gett lite resultat med LCHF-kosten! Jag kände det med men Gertrud sa att det kändes väldigt! Härligt! Det är lite lättare att kämpa vidare då... Visst kändes massagen men liite bättre kändes det som sagt! Får se om 2 veckor hur det är då!

En promenad med Disa efter det så jag fick lite frisk luft med! Runt 6 minusgrader var det och så härlig frisk luft!!

Nu kör jag bara vidare helt enkelt - mina " värsta dagar" är över!! Suget har gått över - i alla fall så har det minskat drastisk:)! Det känns fint:)

Nu kollar jag vidare på Mästerkocken!!!

Avslutar med en bild på hur jag inte vill se ut:))


Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Hahaha!

2013-01-16 @ 22:15:36
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Nilla

Vad duktig du är!! Och roligt att se resultat så snabbt!

2013-01-16 @ 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0