Alkoholproblem... Nej!

Men idag har jag kommit till den dagen... Fyy vad sugen o hungrig jag är! Men jag vet att om jag står ut över denna dag så är det lättare sen ... Var kom alkoholen in?! Jo jag tänker på det där med abstinens, håller på att bli galen när man inte får ta nåt gott när man vill... Fast jag vill ju INTE, då visar jag mig själv vilken dålig karaktär jag har... Så - jag har inte syndat, även att jag blev bjuden på älslingsfavoritpåskäggen idag... Fick några i en påse i stället:)! Kan ta dem en dag sen när jag " blir" normal igen och unnar mig ett par bitar nån gång - men INTE nu!!! Bakar nu chokladbiskvier (LCHF) för att ha nåt gott att fika på när suget kommer! Bra att vara förberedd! Har gjort bottnarna och har dem på svalning...
Sen blir det körsång ikväll o då glömmer jag allt annat, får träffa alla underbara<3!!
Nu får jag göra nåt, så jag tänker på annat igen:)!


Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Jag kan ta ett par ägg om det är konfektas ;)

2013-01-15 @ 16:37:11
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Jag

Haha-det är inte Konfekta men Confina ... Ännu godare!!

2013-01-16 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0