Höst!!!

Nu är det minsann höst- mörkt ute o svalt på morgnar i kvällar o lite mitt på dan!!
Denna helgen har inte varit nåt undantag precis, igår var det myyycket regn som öste ner... Så det blev mest inomhus, efter att ha jobbat en stund på morronen!
Lite tradera- annonser la jag upp och sen var vi o hälsade på min morfar o hans Ulla-Britt ! Susanne o tjejerna var med och mamma(min)!
Evelina bakade kolakakor!!! Sen fick hon övernattningsbesök av Felicia. Hampus hämtade jag på konfirmationsläger och han var trött!!! Jag kommer exakt ihåg hur kul man hade på konfirmationsträffarna och de verkar ha minst lika kul nu!!

Idag har jag packat lite, gjort äppelmos m.m. Eve o Felicia gjorde äppelkaka!!

Imorgon lämnar jag Sverige för en vecka i Spanien, tillsammans med mamma o Nilla och det hörrni ska bli härligt!! Fast visst kommer jag att sakna mina älsklingar här hemma!!!

Så - ha en härlig vecka- jag återkommer:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0