Vad ledsen jag blir!!!

Att en person man varit vän med såå länge - i alla fall trodde man det-bara kan vända sådär.... Det är såå tråkigt och jag har mått o mår skitdåligt av det... Visst har jag andra underbara vänner, men det är i alla fall tråkigt:(!! Jag har inte gjort personen något alls och det är det som är så tråkigt, jag trodde inte att det var så med henne att ilskan går ut över dem som inte är inblandade... Men - tydligen så var det väl inte nån äkta vänskap då... Det gör faktiskt ont i mig ändå:(!

Jag har inte ens känt för att gå på min underbara kör delvis pga detta och då är det illa- jag ÄLSKAR ju Coeur Madame!!! Funderade på att göra uppehåll nu i höst, men nu har jag bestämt mig för att inte göra uppehållet, underbara människor har fått mig att tänka om!!

Undrar om det är detta som också påverkar att jag inte kan komma i mina BRA matvanor... Motionen funkar bra men jag MÅSTE komma in i maten med... Har varit riktigt duktig med motionen denna veckan och det känns i alla fall bra!!

Hade dessutom en sån söt utländsk farbror på jobbet, som gjorde mig glad bara av sitt härliga humör:)! 75 år och så pigg o glad!

Tack för att jag fick gnälla lite idag;)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0