Vilken dag det blev...

Jobb till 13,45! Hämta Eve som skulle till tandhygienisten o plasta in några tänder... Skulle vara där 14,20... Vi var där kvart över- kom in tjugo över och var ute igen tre minuter över halv tre! Det kallar jag snabbt, och då hade hon plastat in tre tänder:)!!

Hämtade cykeln i skolan, körde hem en sväng o fick ett samtal från tandvården-jag hade glömt min väska... Tillbaka o hämta den, in till stan med Eve o Emilia för gitarrspelning. Medan de spelade så gick jag till Simsalabim för att kolla lite pyssel!

Tog sen en tripp till Maxi där vi hade kundkväll och det var en del folk! Träffade bl.a. fd grannen Jennie( saknar dem), mor o far, Lina o flera andra:)!

Avslutade dagen med Coeur Madame och sång, glädje o vänner!!! Lite möte med vår lilla grupp efter och vet ni vad?! Jo sen var dagen helt enkelt slut! Ska bli skönt med ledig dag i morgon o njuta av fotvård på Lavendelns Minispa:))!

Avslutar med en höstbild:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0