Dopklänning, dopkakor, julklappar o träning:)

Ungefär så har de senaste dagarna sett ut!! I love Baking! Jag har gjort " rosa trekanter" till Junos dop, som är på söndag! Jag fixade även till o bytte banden i dopklänningen igår kväll- de ville helst ha andra band och inte samma som då Meja döptes. Klart! Eve var snäll o hjälpte till att pensla kakorna!

Igår kväll var jag på Lavendelns Minispa på lite prova på! Var jättemysigt och kände mig superren då jag gick därifrån!

Nu börjar julen verkligen att ramla in på jobbet- jag vet inte i vilken ände jag ska börja ( fast börjat har jag ju gjort...)! Nu har jag en plan - men allt tar ju en väldig tid... Får se om jag hinner få en början imorgon i alla fall! Vill ju att det ska se bra ut!! Men - ingen brist på sysselsättning nu på några månader kan jag lova!

Efter jobbet idag var jag bara hemma o bytte till träningskläder, sen upp till Wellness för att träna! Körde löpband en halvtimme ( gick på 6 resp 6,5 km/Tim i 15 min... Sprang på 9 resp 9,5 km/t i 15 min)! Kändes bra:)! Sen lite styrka(triceps o ben) för att avsluta med 12 min på crosstrainern!! Är nöjd för jag tycker det flöt på bra o jag hade bra puls !!

Om man skulle hoppa o lägga sig nu, så man orkar "jula" vidare imorgon!! Ja - så får det bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0