Vårruset igår!!

Det var underbart väder igår då vi åkte från Rödeby, Annika o Britt-marie hämtade mig kvart i fem. Vi mötte upp Eva o Marie i Alnaryd o så körde vi mot Växjö:)! Det var soligt där med men blåste rätt kallt! Det blev lite uppvärmning o hämtning av picnickasse! Sen bar det ut på själva ruset;)! Det blev en väldig prövning för mig då jag bara sprungit totalt 7 km sen april förra året... Men jag ville försöka springa i alla fall! Och jag gjorde det sånär som på ca 300 meter och då jag drack! Tiden blev 32,30 och jag tror faktiskt att det är min bästa tid på vårruset! Jag är helnöjd med tanke på förutsättningarna och det var såå kuul!!!
Efter loppet blev det picnic men det blev snabbt då det var riktigt svalt!! Men en trevlig kväll:)!

Idag blev det jobb på fm och sen lite städning o en runda med Disa! Vi grillade kött o hade potatisklyftor o morötter!! Jag har också bakat pollymuffins:)! Blev typ som kladdkaka :)! Nu kollar jag o Eve på Heidi, har inte sett den sen jag var kanske i Eves ålder!!

Så ha en härlig slutlig frezagskväll på er;))!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0