6e september - minns du den dagen?!!!

Ja det gör jag allt - det är min födelsedag och denna gången den 45e!!! Vart har dessa åren tagit vägen undrar jag? Det känns overkligt att man e 45 - det var ju nyss mamma ... och pappa.... Så konstigt hur det blev såhär!!!

Men - dagen har varit sååå bra - har verkligen inget att klaga på - saknar bara en vän som jag trodde skulle skicka ett sms eller nåt!! Men - över 150 Grattis på Facebook - vilka underbara vänner man har alltså - man blir sååå glad!!! Det värmer så himla mycket "bara det där lilla"!!!

Dagen började på jobbet och slutade där kl 13. Fick en superfin Gardenia (krukväxt) av Ewa och Britt- Marie - luktar helt underbart!!!
  Köpte lite oxfilé som vi skulle avnjuta innan kören, man måste ju äta nåt gott nu när man inte skulle äta tårta!

Efter jobbet blev det en 55 min runda med Disa, Susanne o Meja och även en bit med Evelina som vi mötte i skolan! Körde sen styrkeprogrammet i garaget! Innan dess så fick jag en superfin present från min lilla älskling Evelina - en superfin pokal med Världens Bästa Mamma på:)!!

Då jag duschat så hörde jag att jag fått besök - min kära syster och hennes små gullungar kom för att fira mig:)! Såå fina blommor fick jag och en paket som innehöll en klockradio som man kan använda ipod´/iphone i! TACK!!

Sen kom även kära svägerskan Annika och döttrarna med blomma - såå himla fin - och paket, presentkort på centrumföreningen - TACK!!

Då vi fikade (jag med kesella o hallon) så kom Henke med en blomma som låg ute på trappen - det vär min härliga vän Gerd som skickat dem och de var med jättefina!!! Hon hade även skickat ett kort med posten!

Sen kom min kära dotter Susanne med familj och de hade ett fint kort med en inbjudan till ett restaurangbesök om några veckor!! TACK!!!

Vi skulle sen äta middagen och då ringer det på dörren och utanför står JULIA!!! Min "gamla" kära underbara vän!!!! En sån fin present och ett jättehäftigt kort med "Whatever you want" inuti - kommer ni ihåg den?! Tack snälla:)

Sms har jag fått från mina kära föräldrar som är på semester i Österrike har jag med fått - de har ju redan firat mig:)!!

Från min egna familj har jag fått en jättefin klocka och ett par Sennheiser hörlurar som man kan ha när man springer ... eller går!!

Dagen har alltså varit super och Tack igen alla ni!! Nu skulle jag lagt upp lite bilder, men de får komma imorgon, det tog en förgrymmad tid att ladda upp dem nu ikväll.... Så - ha tålamod:))!!

Tack för idag och KRAM till er alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0