Fredag...igen!!!

Jaha då sitter man här igen och det är redan fredag - jag kan inte begripa att man tyckte att tiden gick sakta när man var liten...

Är lite "mitt i " Let´s Dance och försöker hålla mig vaken tills det är dags för resultatet! Så då passar det bra med ett litet inlägg här tänkte jag!

Var tidigare ikväll o bowlade och det var lite typiskt för precis då det började gå riktigt bra för mig så var tiden slut - är det inte såå typiskt!!

Igår så tog jag o Evelina bussen härifrån vi 7.25, för att bege oss mot Östersund... Skulle träffa Marike som jag inte träffat på ett antal år, hon har varit min vän sedan högstadiet och trots att det gått upp o ner med ringande o skrivande så har vi alltid vetat att vi har varann ändå!! Såå tråkigt är det att de bor så långt bort, går ju inte att åka över en helg liksom...:(! Men - vi kom i alla fall till Östersund 10 min före Marike, så vi satte oss för att vänta!!
Så kom bussen och ut steg ju då Marike... Såå kul att träffas!! Vi började med en fika på ett konditori och där blev vi sittande en stund och prata och skratta!!! Vilka grejer vi varit med om... Evelina tyckte med det var kul att höra!!  Blev sen en liten sväng på stan och vi fyndade en hel del - var mycket "halva reapriset" där! Då vi kände att vi började bli lite hungriga så gick vi till en "pizzeria" Via Grande och åt!! Evelina åt pasta carbonara, jag en kebabrulle och Marike tog en pizza. Gott var det!!
Tiden gick såå jäklar fort - Marikes sista buss hem gick 16.10 och plötsligt var hon 20 min innan avgång:((!! Jobbigt.. Efter att hon sen åkt så skulle vi träffa en brevvän till mig som bor i Östersund - Agneta! Då Marike köpt kaffe på pressbyrån så kom Agneta och kände direkt igen mig... Så hon följde med oss upp o vinka av Marike... Tror att det var väldigt bra, då jag vet hur jag är med att säga adjö, framför allt till dem som betyder mycket för mig!! Visst fick jag ändå en klump i magen, men det gick bra!! Värre för stackars Marike som skulle sitta ensam på bussen...Hoppas det gick bra!

Agneta, jag o Evelina gick sen till ett café Törners, där det blev kaffe o en semla för mig och prinsessbakelse för Evelina! Där satt vi sen o pratade i hela 2 timmar, jisses - vad det sprang iväg. Evelina var helt otroligt "duktig" hela dagen och jag tror säkert att hon hade kul!!  Agneta o jag hade aldrig setts innan men skrivit i ca 21 år!  Men det gick så enormt bra att prata:)!

Nehej - nu är det dags för att se resultatet i Let´s Dance - undrar vilka som åker ut?!!

Sen blir det ... God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Åh, jag blir nästan gråtfärdig bara av att läsa :(

2011-01-23 @ 08:57:32
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0