Sa*an med :(((!!!!

Ungefär så sa jag fast en himla massa fler fula ord!!!! Varför?! Jo - jag skulle städa lilla toan innan och undrar varför??!! Kunde ingen annan ha gjort det så hade jag sluppit att tappa min I-phone i vattnet - JA i toastolen=(!!! Förb.....blir man!!!! Hann få upp den relativt snabbt, men vet inte hur den ska överleva?!! Har blåst med hårfönen och så - jaja - får se imorgon hur den mår! Ååååhhh vad ledsen jag blir!!! Ska ALDRIG mer städa toan!!

För övrigt så har dagen gått till att bygga på Mejas lekstuga! Det tog en väldig tid innan vi kom igång med att få allt rakt o så i grunden, men nu minsann så är det bara resten kvar:)! Hade telefonen varit ok så hade här kommit lite bilder.... De kommer senare!

Imorgon är det inventering och det blir till att stiga upp i ottan - vi börjar kl 6...Så - SNART blir det sängen!!

Dagens visdomsord; städa ALDRIG toastolen med telefonen i en ficka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0