Ledig dag = fullt upp!!

Jaha då har man varit ledig från jobbet idag:)! Men inte 17 var man ledig ändå... Började med att skjutsa barnen till skolan, då Hampus skulle ha friidrottsdag på Västra Mark och Evelina hade ont i halsen - skulle annars ha gått!!

Tog sedan tillfället att åka o handla, innan jag skulle infinna mig hos Ann på Lavendelns spa för lite ansiktsbehandling! Handlingen gick bra men det blev avstämning idag:) - och det stämde bra!! Jag hann i alla fall i tid till Ann! Fick en härlig rengöring o massage och kände mig som en nyvaken person då jag gick därifrån!!

Ja - gick gjorde jag bara till bilen - sen fick den ta mig hem med mina varor...

Inplockning av varorna då man handlat är såå drygt, men det måste ju göras!!

En promenad med Disa blev det innan jag åt lunch - tjuvstartade med FF lunch idag, för att se lite med vikt och så! Blev kycklinginnerfile med fullkornspasta o sallad, knäckebröd med skinka till det!! Blir samma imorgon...Eller i varje fall likadant!!

Sen har det varit plock och städ som vanligt!! Att det aldrig tar slut?!! Ändå kan man inte känna att man nån gång e färdig:(!

Körde igenom övningarna i träningspasset som vi ska börja med, men körde bara ett litet antal av varje - kände mig lite mör efter massagen igår... Det som jag ogillar mest just nu är att jag börjar få förb... ont i foten - typ hälsporre säger de som vet:(! FEL tillfälle!!! Men - jag får köra mycket med cykeln o försöka ta orbitreken med o hoppas att det blir bättre!!

En runda med Disa blev det ikväll med , då Henke är i Stockholm... Regnade i alla fall inte - härligt!!

Snart får man bädda ner sig så man orkar upp med Disa imorgon bitti:)!

Guten nicht!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0