21 maj - nu minsann...

MEEEEN....nu var det väldigt vad det blev slarvigt här med bloggen!! Nu tar jag tag i det igen och så ska jag allt försöka att skärpa mig, för min egen skull i alla fall!! Det är rätt kul att gå tillbaka o kolla vad man gjort!!

Sååå... var i livet är jag nu;)?!! Jo nu har jag kört 10 dagar helfart (Xtravaganza) och gick ner bra - drygt 4 kilo! Har nu trappat upp och det är 3dje dagen idag! Känns verkligen skillnad på mig själv och mitt tänk och allt!! Känner mig faktiskt "smal" nu och är HELT inne på att det ska vara så! Går väl upp lite nu när jag börjat äta men ska nu en gång för alla ner till mitt mål på 70 kilo! Gav ju upp vid drygt 71 "förra" gången! Men jag har verkligen kommit in i motionen - går i stort sett varje dag om inte något kör ihop sig - MINST 1 timme!! Lite lättare är det allt att komma ut nu när vädret ÄNTLIGEN blivit finare, för att inte t.om. säga fint!! Runt 20 grade nu i flera dagar och även en del sooool!!! Vissa av dagarna springer jag ju i stället då det nu bara är 3 veckor kvar till Broloppet!!!! HJÄLP   vad tiden har gått FOOORT!!!! Har nu i dagarna fått mitt anmälningsbevis och insett att innan jag ens kommit fram till själva bron, så har jag redan sprungit 8 km.... Shiiit - vad långt ... och så är då bron 8 km!!! Tror ni att jag kommer att va trött efter?? Skulle tro det va?!!

Kul ska det bli i alla fall och mitt mål är bara att genomföra loppet - har ingen sluttid att "slå" - fast 2½ timmar hade ju varit trevligt - snabbare än så kan jag nog inte... Betydligt lättare att springa nu i alla fall då man blivit av med de där förgrymmade kilona som smugit sig på...

I morgon ska barnen åka tåget själva till farmor o farfar!! Vi släpper av dem vid tåget och så kör Henke bilen hem och jag tänkte ta och springa hem (...med inslag av gång förstås)! Kan va skönt att ha gjort en riktigt lång sträcka och se hur lång tid det tar... Sen kommer jag ju säkert att vara skitpigg på kvällen då vi ska till Mats o Britt-Marie!! Men... det får man ta:)!!

Vi ska sen ner o hälsa på svärmor o svärfar vi med på söndag och ta med barnen hem igen! Det blir spännande för dem, speciellt Evelina, som varit såå nervös för detta:)! Hampus har åkt själv en gång förut.
NÖJD blev jag... Riktigt kort, men lite längd kvar uppe och i luggen:)! Hon e duktig Natalie:)!!

Men hörrni - sov snart gott och hoppas ni kollar in snart igen:)!! //Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0