Söndag!! Svårt att hålla reda på...

Visst är det lite svårt att fålla reda på dagarna nu när det är så många helger!!

Började dagen med att åka till jobbet en sväng och kolla till det lite!! Mamma har lovat att hjälpa mig i morgon så jag tog bara o fixade till lite - skulle ändå handla lite smått!!

Var hemma igen vid halv 10 och då blev det frukost! Städade sen ut tomtar o julgran, men ljusstakarna o stjärnorna får stå kvar tills vi kommer hem från Idre så småningom!! Blir så himla tomt o städat då de har flyttat ut:)!!

I em blev det en snabb promenad - Kestorpsrundan (6km) på 57 min!! Faktiskt rätt snabbt, med tanke på hur mycket kläder man har bulsat på sig o hur småhalt det är på vissa sträckor!! Har följt mitt träningsprogram i en hel vecka(!!) nu;)!! Det var 10 minusgrader, så kinderna blossade up då man kom hem igen:)!

Vid 17 så kom Susanne Mattias o Meja hit på middag! Grönpepparkyckling med ris blev det och t.om. Hampus åt mycket - är rätt petig annars, speciellt om det är sås... Myyys med Meja blev det med - hon är såå mysig nu!! Somnade sen gott på min axel:)!! Härligt!!

Nu blir det inte så mycket mer av denna dag... Så Njut av den sista helgveckan - snart är allt som vanligt igen!! (Skönt)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0