Fredag - och SOL!!!

Såå härligt - solen lyser ute från en blå himmel (så´klart)!! Man blir allt en hel del gladare då detta ljus infinner sig!! Piggare med kanske - känner mig inte jättepigg precis men det har ju varit en del tidiga mornar med... Dricker lite kaffe nu så får vi se hur det kan hjälpa...

Var och jobbade en stund idag, fast att det är fredag! Kände att det var lite som jag ville ha in innan helgen. Var lite som var helt slut och som skulle komma igår kväll o idag och då är det ju synd om det ska stå på lagret! Var sen och fixade en av lillebrors presenter - han fyller hela 29 år i morgon - alltså Stefan! Den andra presenten få fixas senare - gick inte just då om man säger så!!

Ska om ca en timme köra Evelina till truppträningen på Rosenholm och efter den så ska snälla kusin Isabelle klippa Evelina - hon ska bara toppas! Hon behöver ju lite träning med blivande frisören:)!

Igår passade vi Meja en timme, då Susanne skulle jobba och Mattias tränade! Vi hoppade runt lite och busade hon o jag och det kom såna härliga glädjetjut:)!! Då är livet underbart kul!!!

Men nu ska jag ta och "köra ett race" här med dammsugare och strykjärn:)! Ha en fortsatt trevlig dag o fredagkväll!!

Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, så tycker jag också! =)

2010-01-29 @ 15:23:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0