Det var väl ett förbannat snöande...

..eller vad tycker ni?? Jag gillar vinter, men till o med jag tycker att det börjar bli bra nu - det behöver i alla fall inte komma MER snö!! NEJ TACK!!! Men - å andra sidan är det ingen mening att lägga energi på att bli irriterad på det - det går ju ändå inte att göra nåt åt det!! Men... tänk vad vi ska uppskatta våren sen när det väl blir dax för den...:)

Idag har barnen varit "komp.lediga" från skolan, för att de hade öppet hus en lördag i januari... Vi har haft en riktigt härlig dag - städning i morse (de var jätteduktiga), lite fika o mys först själva och sen kom Susanne, Mattias o Meja. Var sen på Rosenholm och kollade på Evelinas gympa - hade lovat det så länge! De är såå duktiga! Susanne m familj var med o kollade och det var trevligt med lite sällskap!

Middagen idag bestod av ryggbiff - barnen älskar att äta "blodigt" kött:)!! Sallad och sånt till - mums!! Jag vill helst ha lite medium - inte för torrt, men inte heller blodigt!!

Vad säger ni om Anjas bedrift?? Fattar INTE att hon kunde komma tillbaka dagen efter det hemska fallet och TA ETT BRONS dessutom.... Vilken otrolig bragd!! Undrar om det kan bli någon medalj ikväll tro - Charlotte o Anna ska ju åka 15 km... Vi håller tummarna!!

I morgon bitti blir det en stund på jobbet, måste få in lite av mitt nya godis som kommit! Vi (mamma o jag) byggde tuggummi/halstabletter igår och det tog sin tid och sen fylla på de vanliga varorna efter det!! Vill ju ha in det nya med - alltid kul!! Sen blir det nog lite folk i helgen, då det är barnbidragshelg!! Sälja vill vi ju:)!!

Förra helgen - på söndagen - så fyllde min "lilla" älskling Evelina 9 år!! Kan inte förstå - vart har dessa år tagit vägen??? VARFÖR går tiden så jäkla fort??!! Hon hade i alla fall två trevliga dagar med kalas:)!! Såå nöjd med sina paket och allt!!

Här följer lite bilder:
 Evelinas tårta o hon själv:)







 Susanne efter "The Studio" 
Söt!!!! Ser ni de små "risgrynen"?!

HA EN TREVLIG FORTSATT KVÄLL O HELG!!! Tjoo hej:)


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja hon gjorde ett super bra jobb, förstod precis hur jag ville ha headern också! Är såå nöjd! Fin dotter och Ubergulligt barnbarn du har! Du måste va stolt=)

2010-02-24 @ 19:55:23
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0