Snart helg IGEN!!! Då blir det dop...

Ja, så blir det!! Men först får jag erkänna att jag varit såå dålig på att skriva sen sist - har haft såå jäkla fullt upp med ... äsch skit i det förresten;)!! Det har i alla fall gått fortsatt bra med Xtravaganza och det känns ju otroligt bra!! Inte EN ENDA lite stackars bit med mat eller så som stoppats i munnen på 2 veckor och 4 dagar - fattar knappt att det är jag som genomför detta!! Känner mig såå otroligt motiverad så det är ine klokt! Att man kan ändra om sitt beteende så bara på ett par veckor! Men... jag förberedde mig ju väl också! Det är ju även så kul att det går lika bra för syskonen mina - Stiffe o Nilla! Motionen går som en dans - inte så mycket styrka ännu - det blir bra sen när det "egna" gymmet öppnar - 1 oktober! Men jag promenerar, stavgår och springer i alla fall och känner mig så energisk:)!! Har gjort sit-ups de senaste 2 kvällarna med och de ska jag förstås fortsätta med:)!! I helgen blir det alltså dop - lilla Meja ska då döpas och det ska bli kul! Det väntas visst fint väder och det tackar vi extra mycket för då vi ska ha partytält! I alla fall efter halv tolv... Det var ingen lek att stå och pensla de "rosa 3-kanterna" med choklad... såå lätt det är att slicka av fingrarna bara... men - jag gjorde det INTE!! I morgon har jag tänkt att åka in och köpa mig något att ha på mig på dopet! Får se om det dyker upp nåt kul?! Och vet ni vad?? I morgon är min sista dag på helfart (tror jag i alla fall om det inte går helt åt pipan på Cypern), sen blir det upptrappning på lördag och jag LÄNGTAR efter ett ägg, en äppelklyfta och nån paprika eller gurka!!! Goder natter!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du är som kommit igång med träningen. Har själv också gjort det. och det är på tiden, ska nämligen springa lidigöloppet nästa helg :P Men var ute på en löprunda på 9 km idag. Det är ju alltid något :P

Men visst mår man bättre efter att man har tränat? :)

2009-09-17 @ 23:06:31
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: cassandra

skönt med helg:)

2009-09-17 @ 23:20:31
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0