6/9 - Min födelsedag och INGEN FIKA!!

Jaha då har man nått åldern av 43 år och 50 närmar sig med stormsteg;)!! Började dagen med ½ persikodrink och sen 1 timmes promenad i det faktiskt härliga vadret! Lite svalt med ändå härligt!! Blev såå glaaad då jag mätte mig igår (en vecka sen jag mätte mig sist...) och redan ser stora resultat...Såå kul! Minus 6 (!) cm i midjan, minus 2.5 runt lår och bak!!! Blev genast lite lättare att motivera sig själv att fortsätta (fast jag har ju inte funderat på att sluta förstås...). Får se i morgon bitti vad vågen visar med. Fick ett foto-program till datorn av Henke o barnen idag i present så nu ska jag kunna fixa kul o fina foton - hoppas jag! Ska bli spännande... En sak till att pyssla med då mat-tankarna kommer krypande! Fast sedan igår har det inte varit så farligt, inte varit så hungrig - bara igår kväll då de skulle äta lasagnette - det luktade SÅÅ JÄKLA GOTT!!! Men... bara 2 veckor kvar... Nu menar jag inte att jag ska vräka i mig lasagnette då, men jag längtar efter ett knäckebröd!!! Har fått ett snyggt halsband med förresten - min svägerska o Lovisa var här med det efter simskolan. Kollade på det på Arlanda i söndags och det snappade Annika upp!! Passar perfekt till tröjan jag har på mig idag. Stått o brett mackor med ägg/skinka/leverpastej till mina gäster som kommer om en halvtimme. Blev lite sugen på att ta en ändbit på ett ägg, men gjorde det så´klart inte:). Det är såå himla lätt allt det där man bara "omedvetet" stoppar i sig, kanske man kommer ifrån detta nu då man hela tiden måste tänka på det. Man vet ju att OM man stoppar i sig något så tar det 3 dagar till innan kroppen ställt tillbaka sig på maximal fettförbränning - det vill jag INTE riskera om jag inte MÅSTE!! Jag ser i stället fram emot semestern på Cypern, då jag ska äta gott och NYTTIGT... Allt kommer troligen att vara extra gott då med efter dessa veckorna:). Nehej - jag tar nog och hänger ut tvätten nu ialla fall - det blir nog inte regn!! Ha en bra dag mina friends:) Puss o kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0