11 sept. - bara en vecka kvar med soppor!!!'

Jaha - då var det fredagsmys igen - sitter här med ett glas citronisvatten!! Mums vad det är gott!! Är otroligt stolt över mig själv som inte stoppat en bit i munnen på 12 dagar!!! Har väl aldrig klarat av en "diet" så här bra förut, men det är nog som de säger - det bästa är att helt bryta "med maten"!! Längtar efter att sen äta riktig mat och kan vara rätt säker på att jag kommer att NJUTA av varje liten tugga, precis som man ska göra!! Sen får vi se efter semestern om jag kunnat hålla min vikt, så jag kan gå på "halvfart" (man dricker soppor/drinkar samtidigt som man äter smalare mat!!). Motionen går det så jäkla bra med - idag har det blivit 15500 steg... Inte illa utan att ha tagit någon "riktig" promenad! Nej nu har jag nåt annat jag ska göra, så... nu vet ni läget:)!! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Heja heja! Vad duktig du är!! Bara en vecka kvar för dig nu innan du börjar tugga lite igen.... avundsjuk... ;)

2009-09-11 @ 22:36:15
URL: http://blogg.familjenwelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0