Fredag igen!! 23e okt - Meja 3 månader!!!

Jaha då sitter jag här vid Idol igen - redan en vecka sedan sist!! Undrar vem som ska åka ut idag?! Idag har jag börjat trappa upp med MAT igen... Gott var det!! Sitter nu med en STOOR kexchoklad och smaskar!! Haha nu lurade jag er... klart jag inte gör!! Har ätit ägg, grönsaker, tonfisk o kyckling i mindre mängder!! Gott och trevligt att äta igen:)!! Bjöd min kära dotter med sambo också på mat ikväll efter deras babysim!! Hon blir bara sötare och mysigare för varenda dag lilla Meja! Tänk att hon redan är 3 månader idag!!! Det går sååå snabbt!! Idag har jag haft en härlig dag faktiskt! På förmiddagen mest, då jag började en scrapbook, pysslade och bara mös!! Så härligt att sitta ner och göra nåt som man tycker är kul och inte bara måsten hela tiden! Jag har även tvättat och småstädat lite men inte alls så det varit jobbigt eller tråkigt!!Kanske är det så att det känns roligare med nu då man har 9½ kg mindre att bära runt på!! Evelina o Hampus har varit på disco ikväll! Det är inte precis som discon var då vi var i den åldern! Det är mycket lekar, spel och sånt nu och det är ju kul i alla fall!! De dansar inte så mycket... Kommer jag ihåg att vi gjorde då vi var på "minidisco" på Statt för 100 år sedan!! På jobbet så ramlar julen in lite pö om pö nu och det börjar bli lite smått stressigt!! Kalendrar och det är inne! Sen är det helg nästa vecka och sen Fars dag, så det är lite extra!! Men det är kul att ha att göra!! Nu ska jag kolla vidare på alla duktiga tjejer o killar i Idol!!! Ha de!!(Här är min lilla ögonsten;)!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0