Fredag den 24/7-09

Idag började jag dagen med att lämna blod kl 7.45 - så var det med den sovmorgonen!! Efter det så hade jag tänkt köra ut till Saltö och gå en runda men det blåste rätt bra och jag hade glömt kofta hemma.Så... jag körde hem till Rödeby och gick här i stället. Sen bar det av till stan då de öppnade och då skulle jag fixa lite presenter. Isabelle ska firas i morgon också, samtidigt som Peter har sin 40 årsfest! Skulle fixa åt Susanne o Mattias med. Jag hade även tänkt att hitta nåt nytt att ha på mig i morgon kväll och otroligt nog så hittade jag i första affären jag gick till; Kapp-Ahl. Det blev 3kvarts jeansaktiga byxor, en svartvit top och en kofta.. Sprang även runt hela stan för att hitta en klänning till Meja i strl 50 som hon skulle ha i morgon - de ville gärna det! Så det blev till slut att jag hittade en på H&M och sedan gick jag till Åhlens som hade ett par stycken. De fick sen själva välja tänkte jag!
Det blev sen en liten fika hos mamma som har namsdag idag!! Gott var det med kycklingsallad o rågskorpor och så blåbärspaj med vanilsås - SÅ himla gott!!!

Henke körde sedan till Kristianstad för att hämta barnen, farmor o farfar körde alltså dit!! De var sen hemma vid 17 och då blev det lite tacogratäng innan vi åkte till BB. De var förstås såå nyfikna på lilla Meja!! De tyckte att hon var så himla söt och såg så jättestolta ut då de satt med henne i famnen!! Hon hade badat idag:). De valde förresten "ko-klänningen" från Åhlens, precis som jag trodde!! Får se i morgon hur hon ser ut i den!!


Nu blir det lite mys vid tv´n med barnen! Evelina har tagit fram sina dockor - hon blev nog väldigt glad för Meja!!


Puss o kram till mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Erica

visst är det roligt med bloggar- man blir beroende, precis som facebook... dagarna går fort när man är mammaledig, vi hinner nästan ingenting mot vad vi gjorde förrut men det vänjer man sig väl vid om ett par månader! vi tar en lite semesterhelg den 7-8e aug, det är precis vad men orkar med men innan dess är vi på Karön en vecka i sommarstugan, åker på tis! kram kram

2009-07-25 @ 14:09:41
URL: http://www.kroonhjelms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0