Spa-helg... Redan snart en vecka sen!

Ojoj - jag undrar vart veckan tog vägen?! Skulle ju berätta om vår Spa- helg på Ystad Saltsjöbad! Vi var där lördag till söndag och som sällskap hade vi Mats o Britt-Marie, goda vänner!! Vi hade jättetrevligt med shopping, lunch på stan, bad, vila, massage, music quiz och 3-rätters middag på lördagen! Efter en god frukostbuffe' på söndagen åkte vi hem igen! En mycket trevlig helg:)!

Veckan har innehållit en del tandläkarbesök med Evelina, som fick sin tandställning i måndags och hade lite plattor som lossnade där i början! Men nu har de hållt sig bra! Hon har haft ont några dagar o haft svårt att äta, men det går bra nu! Båda barnen har även varit hemma några dagar då de haft ont i halsen och varit genomförkylda:(! Det är också bättre nu!!

Med mitt LCHF så går det väldigt bra!! Jag har verkligen blivit av med sötsuget- barnen har ikväll suttit runt mig o ätit godis o ostbågar, men nej - jag är inte ens lite sugen o det känns BRA!! Trodde aldrig att jag skulle bli av med det... Så imorgon väger jag mig igen o har tänkt mäta med, för det kan vara kul o se om det händer nåt alls...

Så jag ska snart lägga mig o ladda hela natten för ett löppass " crosscountry" imorgon bitti kl 9:)! Så snart säger jag - god natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0