Spanien:)!!

Då var man i Spanien, byn Quesada utanför Torrevieja!! Mamma o Nilla sitter o spelar Bouncing Balls så det knastrar i öronen så jag passar på att uppdatera:)!!

Morgonen började med en härlig promenad på 55 min- knappt 5 km! Köpte med oss en stor ciabata hem till frukosten och var även o sa "hej" till Sven o Marianne ( vänner till mor o far som bor på andra gatan)!!

Efter frukost så blev det en stund i solen och senare ett dopp i poolen!

Vi bestämde att vi skulle köra " halv 8 hos mig" nu varannan dag! Vi lottade och Nilla fick första dagen - idag!! Det var då lite nödvändigt med lite inköp av varor så vi åkte till Carrefour då det ändå var som varmast ute!! Det är en vääääldigt stor livsmedels och specialbutik, typ Maxi men 100 ggr större!! Köpte lite till min dag med!!

Nu sitter vi alltså ute med våra telefoner o dyl o spelar och är sociala:))! Så ni får lite bilder som avslut!!!

Äsch jag får skita i bilderna - de ville inte laddas upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0