Sol, bad och mat!!

Idag efter morgonpromenad och frukost så packade vi lite saker o åkte till stranden i Guardamar- ca 15 min med bil! Det blåste som tusan där, men oj vilka varma vindar och vad underbart härligt i vattnet!!! Blev ca 2 timmar där,sen gav vi oss hem så vi inte skulle bränna oss. Man har ingen supergrundfärg precis efter denna svenska sommar...

Vi åt lite salladslunch, slappade lite i åkte sen in till Torrevieja för lite strosande och mat!! Hittade en kul affär med en massa småsaker:)! Köpte ett fodral till min IPad!!

Maten åt vi på El Muelle och det blev vitlöksbröd och sen hemlagad pasta ( carbonara för min del)! Mycket gott men lite för fett bacon...

Lite broderi ute i pation nu innan läggdags blev det! Nu e jag trött, det tar på kroppen att ha semester;)!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0