Ska det kallas massage?!!

FYYY vad ONT det kan göra med massage har jag fått erfara några ggr nu!! Men det har blivit bättre i alla fall!! Benen är det absolut värsta jag varit med om, faktiskt nästan värre än att föda barn;)!! Men - gör det nytta så är det ju värt det!!

Idag fick jag hoppa över körträningen (allltså inte köra bil utan sångkör), då jag var tvungen att jobba! Vill inte ha det för rörigt då jag åker till Spanien på måndag... Dessutom ska jag o Britt-Marie åka på en invigningsfest på torsdag o måste lämna jobbet redan kl 12! Så - det fick bli tisdagskvällsjobb!!

Detta medför också att jag kan behålla min lediga dag imorgon - måste tvätta lite, packa o fixa!! Och köra nån form av motionspass!!

Nu ska jag plocka lite på skrivbordet, förstår inte vem som stökar till där HELA tiden!!!

Avslutar med en bild från jobbet;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0