Shopping, träning o reklam...

Japp - det är de tre stolparna för idag;)! Var på jobbet o städade till lite i morse inför Fars Dag! Köpte med frallor hem till frukosten!
Eve drog iväg på sin kvällspostenrunda och när hon kom hem så åkte vi till stan:)! Henke hade redan åkt iväg, för han är inte direkt glad för att springa runt och då blir det bara stressigt så då "får han åka själv"! Eve o jag var där i 3,5 timmar och hittade lite smått o gott! Lite julklappar, lite till oss själva, lite till Hampus .... Men vi skulle uträttat mer egentligen;)!
Det blev en kebabsallad till lunch på Michelles-lite nostalgi att äta där!!
Wellness och träning där blev nästa punkt i dagens schema:)! Crosstrainer och Easyline med syrran blev det:)!
Hem o hjälpte Hampus sortera reklamen - han har inte orkat nu när han är sjuk! Sen medan maten stod i ugnen så körde vi med Hampus o reklamen. Är han sjuk så är han o då kan han ju inte cykla runt med den. Gick rätt snabbt! Jag tog buntar med mig o gick som fanken medan Henke o Hampus körde! Vilket samarbete vi hade;))!
Efter middag så blev det tv.... Så mycket bättre!! Lite virkning till det och så slocknar man nog strax... En bild på mina rutor o så tackar jag för idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0