Ooojjj -torsdag igen...

Hur har det gått till undrar jag bara?!!
Nu MÅSTE jag bara ta o få iväg ett brev till honom / henne som har hand om tiden och be att de vrider ner farten en aning -en ganska stor aning tycker jag nog...
Det får inte bara fortsätta att gå så här fort:(! Jag hinner inte med, fastän att jag har kommit igång att springa nu!!
Jaja- iallafall så har det hänt lite sen förra torsdagen, därför jag inte skrivit ...
Barndop i söndags, avslut på vårt 10-veckors projekt på Wellivate i måndags, Coeur Madame i tisdags, syjunta igår ( hos mig)! Har faktiskt även hunnit med att jobba lite mellan varven;)! Julen börjar flytta in i godisavdelningen med:)!
Imorgon ska jag få göra nåt mysigt:)! Berättar då! Nyfikna får återkomma;)

God natt med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0