Ny vecka- ännu en gång!!

Det är ju helt overkligt att tiden går så jäkla fort...:(! Måndag igen och november... Vart har 2012 tagit vägen -jag undrar bara alltså?!!

Har idag haft en duktig PRAO-tjej hos mig på jobbet! Detta innebar att jag hann få en hel del annat gjort , som jag inte hunnit annars! Så - bra jobbat Emma:)!!

Efter jobbet blev det en runda till Långö - vad jag gjorde där behövs väl inte sägas;)!? En sista målning av "öppna spisen" blev det, iskruvning av hyllor o korgar i garderober och lite undanplockning:)! Henke o Hampus var o körde iväg skräp, så nu ser det riktigt trevligt ut- även om det är en del kvar! Men inte så mycket stora saker...

En ganska sval men härlig runda med Disa blev det sen och precis nedanför vår långa backe sprang en räv över vägen o gick sen framför oss hela backen upp - utom absolut sista metrarna... Lite läskigt då det är mörkt i backen - lysena e inte jättebra...

Nu får det bli lite sov innan det är dax att jobba igen!! En bild från klubben;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0