Eskimåfix:)

Ikväll har jag, Henke, Magnus och Anna varit på klubben i sådär 3 timmar! Henke o Magnus byggde ihop 4 garderober till hallen uppe. Anna kom med bullar, sen skurade hon köksbänken o tog bort målarfärg, dammsög tjejernas omklädningsrum. Jag roade mig med att klippa ut fyrkanter o trekanter i svart dekorplast, för att fixa till kaklet i köket, visar före o efter nedan!

I måndags o tisdags var vi i Ullared:)! Det var jag o mina tre barn, Juno, syrran o två barn o svägerskan med döttrar... Körde upp på måndan vid lite olika tider... Det var lagom med folk på eftermiddan och vi hann få ihop fulla vagnar! Det pissregnade ute så det var bara att kasta in kassarna i bilen! Sen till stugan o sova för att bege oss dit kl 8 på tisdan! Blev en del i vagnarna då med! Så - med bilen full körde vi sen hem och var hemma vid halv sju... Kul med såna utfärder o Juno var otroligt snäll:))


Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Vilken skillnad det blev på kaklet! Superfint! Kanske skulle göra något så länge här hemma i köket tills det ska renoveras... ;)

2012-11-02 @ 12:33:23
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0