Är på gång ... och det känns såå bra:)

Jag tycker att det är såå härligt att jag har kommit igång ordentligt med motionen nu och känner ett stort behov av att jag måste motionera varje dag! Den insikten känns härlig o har varit efterlängtad!!

Igår o idag har jag cyklat till o från jobbet o sen blev det walk på Rosenholm på kvällen igår och idag medan Evelina o Emilia var o spelade gitarr så blev det en 4 km runda!! Idag UTAN Disa o det kändes ovanligt men rätt skönt som omväxling!! Jag kunde bara gå på som jag själv ville!

Vet ni vad?? Jo ikväll fick jag känna en spark i magen!! Underbar känsla:)!! NEJ självklart inte i MIN mage - det var barnbarnet som sparkade i Susannes mage!! Gillade nog Coeur Madame!!

Var inne på Intersport ikväll och kollade höstens kollektion av Röhnish träningskläder! Många snygga fanns det och det blev en liten beställning! Det var en liten specialare för gympaledarna:)! Trevligt!

En liten bild från gårdagens promenad avslutar dagen, som avslutade med att ÄNTLIGEN få sjunga med Coeur Madame igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0