Vilken helg det varit!!!

Ojojoj - underbart rolig helg, speciellt då lördagen förstås!! Äntligen dax för vår - Coeur Madames - Soulkonsert! Vek hela lördagen till detta, då vi skulle ha soundcheck o allt med:)!
Började med att jobba en stund, var lite som behövde kollas över!
Hem och bredde 80 frallor, som skulle vara till mellanmålsfika till kören mellan föreställningarna! Gick rätt snabbt faktiskt!
Soundcheck var kl 12 och tog ca 2 timmar. Köpte halsbandet som jag bestämt o sen hem o göra sig i ordning! Svart o silver skulle vi ha o jag var nöjd med min klänning/tunika som jag fått tag i!
Föreställningarna var kl 17 och 19 och det var slutsålt på sittplatser sånär som på några platser. Såååå kul var det och det gick bra:)!
Efter allt sjungande var vi en del som stannade kvar för att äta och dricka ett glas vin ( eller 2...). God mat var det; typ kycklingfilé o fläskfilé med potatisgratäng . Helena o jag minglade sen lite bland dem som fanns kvar och senare blev det efterfest hos Helena o Håkan. Det var jag, värdparet själva och två par till och vi hade enormt kul!!! Halv tre bar det av till Rödeby för min del och missade bussen gjorde jag:(! Fick bli taxi!
Söndagen gick i julpyntets tecken! Minijulbord blev det till mat och det var gott:)! Nu blir det bed time för att jobba i morgon!
Lite foton från lördan kommer senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0