OOOps - här är jag igen!!

Dags att skriva lite tycker jag - vill ju ha en kurs med min fina Susanne o lära mig lite mer om bloggdesign o sådär, det hade varit lite roligare då!!

Bakade dubbel sats bullar ikväll, då vädret inte direkt varit underbart!!

Då jag skulle hämta Evelina på truppen, så åkte vi o lämnade bullar till Susanne m familj!! Meja blev glad då vi kom, men det var ju inte snällt av oss att åka hem typ direkt igen, man får lite dåligt samvete... Men vi får åka o leka kurragömma en annan dag:)!!

Så - nu ska vi se om jag kan komma igång o skriva lite igen, tycker att det är kul att läsa själv vad jag har gjort;))

Goder natter på eder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0