Loppis i stället för tävling..

Jaha idag skulle jag o Evelina åkt till Växjö där hon skulle varit med på sin första individuella tävling i tumbling! Men hon har otur min lilla älskling- ooont i foten på en punkt... Hon hade en liten glasbit i foten för ett par veckor sen och frågan är om de fick bort allt?! Vi avvaktar tills imorgon så får vi se...

Istället blev det att vi åkte o hjälpte till på Eskimås loppis och det var ju trevligt.. Porslin var min o Eves station då:)! Jisses vad folk har skänkt grejer alltså:)! Det blev en hel del sålt men finns mycket kvar tills i morgon, så kom o fynda:))!

Eve hittade några fynd o e jättenöjd:)!

Vid hemkomst blev det en runda med Disa, 6,5 km blev det varav 2 km löpning:)! Härligt väder blev det till skillnad mot tidigare då det regnade..

Efter lite mat så räfsade jag lite i gräsmattan och började rensa i min rabatt - ogräs alltså! Det blev nästan hela rabatten - bara en meter kvar men benen bara dog o orkade inte en centimeter till;)! Ska se om jag ska köpa hem svart diabas o täcka runt västerna med markplast...

Nu har vi tv- mys:)! Imorgon bitti kommer sötisen Meja, hon ska va med oss då Susanne sover o M jobbar:)

Avslutar med en bild på Eve o ett av hennes fynd;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0