Fy Farao vilken dag alltså!!!

Jaha detta var en förgrymmad dag till att bli stökig!!

Började jobba kl 6 och det var så skönt att hinna med så mycket innan vi öppnade!!

Sen i em så började det....Evelina skulle gå på Notis så jag hämtade henne där 15.45, körde hem o bytte om! Skulle sen till sta´n på första gitarrlektionen för Evelina o Emilia - verkar kanon denna lärare!! Smulan kallas han! Vi blev upphämtade av Nilla, då vi skulle vara med idag då det var första gången...

Efter lektionen så bar det hemåt igen för att hinna slänga i sig lite mat innan föräldramöte med Evelinas klass! Det började 18,30. Det blev ca 1,5 timme möte och då jag kom hem så hade jag ju min träning kvar att utföra...

Hampus hade extra kanotträning idag så där var Henke med ...

Social dag blev det ialla fall inte!!!

Nu sover man troligen gott i alla fall;)!! Så - god natt snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0