1a dagen som 45åring!!

Jaha då var man inne på nästa år:)! Känns exakt lika bra som igår!! Fick idag en jättefin hibiskus med kruka av min vän Kerstin - hon missade mig igår - jag var ju lite fräck och gick innan hon kom till jobbet;)!!

Körde idag träningspasset direkt då barnen stuckit till skolan, efter en liten kaotisk stund!

Var sen en sväng på jobbet och träffade en säljare, passade då på att handla lite med:)! Sen hem igen för att fixa till det lite innan Henkes föräldrar skulle komma...Hann precis dammsuga av i vardagsrummet och så kom de redan!! Jaja - jag hade ju inte det såå stökigt så det fick ju vara!!

Dagen har sedan mest bestått av att sitta o prata i uterummet och försöka förstå det konstiga vädret, som ena minuten bestod av regn och nästa av sol, med en jäkla blåst!!

Efter att de åkt hem ikväll så blev det en runda med Disa och det blev östran/västran/Åvallen!! En timme o fem minuter :)! Lite blåsigt men ändå rätt ok!! Svettig blev jag i alla fall!!

Nu ska jag prova igen att ladda upp bilderna från igår och se om det går bättre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0