Men HALLÅ Helen....

Hur är det egentligen med mitt bloggande, vill ju vara lika duktig som min älskade dotter Susanne!! Hon e såå himla duktig på ALLT nuförtiden, tror att jag vill ha henne som min PT:)!!

Hon bloggar, lagar mat, gör matsedel, tar hand om Meja, pluggar, praktiserar, äter, sover, kissar.... ALLT!!! Det trodde jag INTE för några år sedan, då man hela tiden skulle tjata om att hon skulle städa sitt rum, plocka iordning sina kläder, göra si o göra så!!! Nu minsann !!! Man känner sig nästan som en latmask i hennes sällskap, Haha ;)!!

Men nu skulle jag inte direkt berömma henne i mitt första inlägg på LÄÄNGE!! Ska se om jag kan bli lite duktig, jag lovar inget direkt, men försöka ska jag...Tycker ju att det är intressant för min egen del att gå tillbaka o läsa vad jag tänkt, gjort m.m.!!!

Idag var jag o klippte till mig lite, så´klart på Hårloftet!! Bästa Natalie som vanligt!!! Nöjd som alltid, även om det bara var topparna:)!!

Ska nu ta och kolla in ett avsnitt av Grey´s som avslutning på denna dag!! Kan dagen sluta bättre månntro;)?!


Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Vad söt du är :D

2011-05-06 @ 15:34:19
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0