FREDAG!!!

Ojoj vad denna veckan (också) sprang iväg!! Men då var jag hemma från jobbet på halva måndag o tisdagen o var sjuk - det är inte såå vanligt att jag e hemma då jag e sjuk, så sjuk är jag sällan - tack o lov!!

I alla fall e de fredag mina vänner och vad blev det av denna dag?!! Jo en lite sväng ner till jobbet för o fixa några grejer! Sen hämta lilldottern i skolan! En runda med Disa blev det o en stund i solstolen!! Nu undrar ni - HAR HON INTE GJORT NÅT NYTTIGT ALLS???!!! NEJ det har jag knappt gjort!! Och det känns bra!!!

Evelina kom hem från Truppen ikväll med foten lindad och haltande:(!! Hon hade vridit till hela foten då hon gjorde en rondat, stackarn !! Gymnastik e en lite lurig idrott på det viset;)!! Men... hon tror nog att det ska bli bra till tävlingen nästa lördag!!! HOPPAS....

Har varit uppe med grejer till 6ans disco och ska även hämta hem resterande grejer sen vid halv tio! Med detta säger jag faktiskt ; Ha en fortsatt trevlig fredag o trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0