Tisdag - massagerad på skinkorna...

Ja det kan ju låta rätt märkligt, om man uttrycker det på det sättet;)! Men jag har gått länge o haft lite problem med något inne i ryggslutet, så Eva (vår massör på jobbet) rekommenderade att jag skulle boka in en sätesmuskelsmassage! Så det gjorde jag!! Det var ingen speciellt behaglig massage, men det gjorde nog nytta och det var ju liksom vitsen med hela lidandet!! Så - vi får se hur jag känner mig imorgon - vissa kan inte sitta dagen efter...

Annars har det varit en helt vanlig tisdag tror jag att man kan säga, fast en av mina nya tisdagar = jag slutar vid 13! Har tänkt att jag ska jobba några timmar på fredagen (eller ibland lördagen) och städa o fixa till där inför helgen! Det känns som att det ska bli bättre:)!

Ikväll var det ju så´klart övning med Ceur Madame och det gick nog bra - blev mycket träning på "vårt" medley och det är sååå kul!!! Man gick därifrån glad som alltid!!

1 dag kvar tills det är dax för FitnessFighten:)!! Träna en timme varje dag (+ egen extra) och så följa matprogrammet man får:)!! Ska bli spännande!!! Så - Susanne ...strax KÖR VI!!!!

Tjo på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0