TIDIG morgon idag!!

Tjo flöjt vad tidigt man hoppade upp i morse, för att inventera på jobbet!! Till min hjälp hade jag idag goa Denise och det flöt på bra som 17, så vi var klara i stort sett till öppningen!! Av butiken alltså;)

Sen blev det ju till att jobba klart och det blev besök av 2 säljare med!  Dagen slutade kl 15,50 - alltså jobbdagen! Hem och hämta upp Evelina o köra henne till Felicia för att sen bli vidarebefodrad därifrån till Rosenholm, nej det var visst Nättraby idag och friståendeträning!!

Själv tog jag min järnhäst och begav mig till kören här i Rödeby för lite sång!!

Nu har jag suttit här o läst på lite om FF som startar på torsdag!! Känner mig taggad - är tävlingsmänniska ju:)!!

 
Som avslutning på dagens inlägg ska ni få en knas-bild på mig:)!! Fotograf är min knasiga bror!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0