KALAS!!!

Det har varit en helt underbar sensommardag idag, med upp till 27 grader!!
Tog liite sovmorgon och efter frukosten gav jag mig till Intersport i Amiralen, där jag tänkte kolla efter ett par nya Easytone-skor - mina gamla e uppslitna!! Det fanns bara 2 par kvar då jag kom dit och det var strl 38 - jag har 39!!:(! Men... jag tänkte att jag provar dem - hade för mig att de var lite stora i storleken och JAAA!!! De passade!! Magisk tur:)!!
 Det blev även ett par innegympaskor till Evelina o ett par till Hampus - SOM fötterna växer!!! Förresten - vilken SERVICE de har där - TACK!!

 Det skulle sen bli kalas för lilla Meja och Susanne, som båda fyllt 2 resp 23 (är det sant??!!)!! Vilken tur för dem med vädret:)!! Det blev grillad korv, hamburgare, hembakta korv- hamburgerbröd, tårta med Apa Fike (=Nicke Nyfiken)!!TACK - det var super allting!!

 Ewa, jag, Hampus o Stoffe gav oss sedan på att bygga ihop Mejas nya studsmatta och DET blev en rolig upplevelse och syn, med en massa duktiga kommentarer från dem vid sidan om;)!! Haha - det är alltid lättare för dem som sitter bredvid... Efter 7 sorger o 8 bedrövelser så fick ÄNTLIGEN sötnosen prova att hoppa på sin nya studsmatta!!! Vi andra har än en gång fått erfara::LÄS ALLTID IGENOM MONTERINGSGUIDEN INNAN DU BÖRJAR !!!! Det sparar en massa tid!! Men - KUL hade vi i alla fall!!!

 Man kan inte låta bli att undra HUR det ska gå att bygga ihop lekstugan med sina en miljon åttahundratusen delar...?!! Jaja - vi läser först;)!
Hemma från kalaset kan man tro att det varit sömnmedel i maten för fy 17 vad jag blev TRÖTT - satte mig i uterummet och bara somnade som om någån slagit mig i huvet!!! Det var nog 17 studsmattebyggandet som tog krafterna av en!! Har tillbringat en stund vid tv´n o kollat Fångarna på Fortet med bl.a. Anna Anka - måste säga att jag blev imponerad av henne:)!!

 Men - nu blir det snart sängen - sova gott:)!!! Hej på er:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0