Lilla Tindra 1 år!!

Idag så blev lilla Tindra (Lindas dotter) 1 år - otroligt vad fort det året gick!! Var bjuden på lite kalas där vid 10 och "smet" ifrån jobbet en stund! Susanne m fam, Erika+Nils, Malin+Isak och en annan kompis till Linda - Sandra o hennes dotter Lovisa var där med!! Fick mysa o gosa lite med Meja - det var ju flera dagar sedan sist!!! Men vad kul det var att träffa dem alla!! Av oss (Susanne & co och mig & co) så fick Tindra en Fisherprice buss i rosa med lite passagerare i och hon verkade gilla den! Blev ingen bra början för stackaren, då hon precis innan vi kom ramlat framlänges och blödde ur munnen!! Fick en STOR fläskläpp sen - stackars liten ... på sin födelsedag och allt!!
Tack Linda för en trevlig stund med god fika och allt!!!

Äntligen har jag kommit igång med promenaderna igen - 3 dagar i rad nu i en "rasande" fart ca 1 timme per gång!! Riktigt kul o härligt!! Ska se om jag kan bli av med några kilon till tjejmilen och några till tills dopet!!! SKA bara!!!

Ikväll fick jag ett riktigt trädgårdsryck och fick en hel massa gjort!! Härligt väder och allt grävde fram min energi!! Ska se om vi kan få klart den sista "huskanten" med - skulle ju vilja ha hjälp med detta:)!! Får se om vi kan få gjort det på söndag eller nåt!! Trevligt att få det klart innan dopet!! Vi ska ha dopfikat här hemma och det blir trevligt!!

Nej nu får det minsann bli sängen!! Det drar i ögonlocken... God natt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själva för den fina presenten.. den är väl använd!! =) Kram

2009-08-18 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0